onsdag 12 december 2012

Three - is a magic number!

Om bara några minuter står klockan på 12.12 den 12/12 2012....
Vi vandrar in i den skräckfyllda tiden som via Maya kalendern kallas "The end of an era" och som av många pekats ut som domedagen, tiden då jorden skall gå under och vi skall uppslukas av slungande lava och rymdmonster.

Denna tid fortsätter from idag helt till den sista dagen i denna era nämligen 21/12 - 2012.. På så sätt får vi: 333.   Båda gångerna.

333 är ett master number dvs ett "heligt tal" eller i vart fall ett tal som bär en mycket hög frekvens.
En av mina mentorer anser det var ett av de starkaste eftersom 3 i sig själv bär så mycket kreativitet i sig, ett sätt att omvandla tanke till handling.   När något blir synligt för oss...

Samma mediala kvinna anser också att 3 säger något om dynamiken mellan man och kvinna, mellan manligt och kvinnligt, maskulint och feminint, mellan animus och anima - kalla det vad du vill.
De människor som jag sätter min tilltro till, som jag känner någon sort intuitiv dragning till nickar alla i bifall till detta. DET är vad de tror skall ske i denna tid..

Allt detta har jag bloggat om tidigare.. Så kommer då dagen, med sin sol, med sina moln och jag sitter i bilen, lyssnar på den babblande morgon radion när plötsligt, plötsligt säger någon:
" Gissa hur fullt det är på rådhuset idag.. Alla vill gifta sig!"
Leendet sprids över mina läppar. Ett lustigt litet sammanträffande, ett av livets många små loopar.
Är det inte står i Bibeln:
"Låt så man och kvinna bliva ETT"

Behöver man göra något speciellt i denna tiden då?
Nej, det tror jag inte.  Jag tror att tiden medvetandegör det tiden skall MEN jag tror man kan bruka den till sin fördel. Liksom rida på frekvensen emot ett bättre liv.

Det är en expansiv energi som kommer nu, en turkos och lite snabb energi...
Varför då inte bruka tiden till att verkligen hålla fokus på det man vill expandera?
Vad är viktigt för dig? Vart vill du?

Till detta tror jag denna fantastiska energi kan brukas. 
Surfa på vågen! Njut denna magiska före jul tid som bringar så mycket mer än klappar i år.
Bruka den som ditt instrument! 

Nu slår min klocka om: 12:12... 33... En konstant i universum, ett magisk master number!
Välkommen NYA ERA.    Nu skall jag ut och expandera!
HURRA!  KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar