onsdag 27 april 2016

Välkommen till Nystarten!

Då har bloggen fått en liten vår make-up och jag hoppas du uppskattar det!

Jag har precis startat ett nytt Solår, dvs jag har haft födelsedag precis och påbörjar sålunda nya, fräscha energier enligt astrologins sätt att se på det hela.

Precis stick i stäv med alla goda råd som vi coacher brukar ge så har jag valt att starta upp helt nya cirklar för mig och mitt företagande på många olika plan samtidigt!

Jag har mina rutiga och randiga skäl till detta men jag hoppas också att det skall ge dig som läsare en fortsatt god läsupplevelse och kanske lite mera "bredd" på material och inlägg.

Om du inte tidigare haft anledning att bekanta dig med mitt företag så hoppas jag att du gör det nu.
Min websidas namn är: www. aquilaterapi.no.
Jag finns på Instagram med en helt ny sida: @aquilaterapi - som kommer att stötta både websidan och denna blogg.
Samt att jag finns på facebook under Aquila Terapi & Coaching samt på Youtube med kanalen "Mauds little hints", där jag kommer att lägga ut meditationer, övningar och andra roliga inspelningar.

Min inspiration och motivation är att ge goda verktyg till det egna arbetet, att ge tillbaka styrka, kraften och inspirationen till den enskilde individen.
Allas resa är individuell och det finns många verktyg mellan himmel och hav, jag önskar presentera några av dem tillika lära ut och tillhandahålla några av dem. 

Tack för att du valt att följa min blogg hittills och jag hoppas du hänger kvar ett tag till.
Välkommen att ge feedback, här eller någon annanstans. Ju fler kommentarer desto mer levande blir bloggen och det är ju det jag önskar och vill.

Live with Passion & as always, Blessed you are!
Love & JOY,  Maud

1 kommentar:

  1. Lycka till med allt det nya!
    Rutiga och randiga skäl =) Länge sen jag hörde. Whatever they are: Good luck!

    SvaraRadera