lördag 19 september 2015

Grönt ljus


Lördag kväll... En liten paus i Hekate...
Känner en otrolig tacksamhet över den vecka som varit, över möten, händelser.
Världen har öppnat sig och trots att det är Merkurius retrograd igen så finns det utrymme för tacksamhet och flöde.

Höststormarna kommer och går, inom mig råder det tidig vår, mina knoppar i blom, en exotisk doft av nymodigheter, värme och trygghet. Så tacksam för det.
Petters nya platta har kommit nu i dagarna, aktivt lyssnande idag.
Fascineras av hans aldrig sinande entusiasm, hans upptåg, ständiga framåtanda, alltid på väg emot nya mål.  Grönt ljus liksom.

Grönt ljus - det är känslan inom mig ikväll. Grönt ljus att gå framåt, grönt ljus att drömma, manifestera, skriva bucket list, uppleva, finnas, älska...
Jag har inte en älskad fru och fyra ungar i en bil, som texten anger, men jag har något som passar mig..
Grönt ljus är det oavsett! 
Live with passion & as always, Blessed you are!
LOVE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar