fredag 6 juli 2012

Fru M´s känsla för...

kaaaallllttttt vatten!! Jo, jag skrev just det - KALLT VATTEN! 

Jag är inte här när denna blogg går ut. Jag är i Vansbro...
Dags för Vansbro simmet. I eftermiddag.. I kväll..

Temp-mätaren i den strömmande Västerdal älven står just nu 15,5 grad.
Regn = det blir snabbt kallare. Sol= det tar tid innan det blir varmt. 

Självvalt - japp! Helt riktigt! Gör det mig mindre spänd? 
Anser jag att det är kul med våtdräkt(halv) och iskallt vatten, tokiga simmare åt alla håll?
Svaret är nej! 
Igenom det skall jag dock! Så är det bara... Det heter Utmaning av en anledning dvs jag måste utmana mig. 

Har förlikat mig med tanken på att komma sist.. Är inte en särskilt god simmare.
Hoppas bara att de har koll på oss så jag inte sjunker och drunknar. ;-))

Återkommer med vidare rapport efteråt! 
Håll tummen, gärna också tårna. Det kan vi behöva. 
KRAM och Trevlig helg! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar