lördag 10 november 2012

Ett piskrapp!

Jag borde uttrycka mina åsikter i klartext lite oftare.
Att lyfta bort filtret, stå upp och vara KLAR med vart man står.
Försöka förstå är ibland klart överskattat, det finns nämligen inget att förstå!!
Vissa människor är rikspuckon.. Vissa har NOLL i IQ.  Punkt!
Varför låtsas? Varför analysera?

Sveriges största rikspucko alla kategorier och den dummaste brud som Norden skådat heter
Katrin Zytomierska.

Hur? Jag bara undrar HUR fick denna kvinna ens en plats i eten?
Alex Schulman har trots allt visat sig vara "bildbar" och med ett viss EQ tillika IQ och det kanske bästa han någonsin gjort var att skilja sig från ovan nämnda människa.  I verkligheten var det inte ens "gifta på riktigt", om man skall tro tidningarna, Alex var aldrig ordentligt skild.
Hursomhelst, grattis Alex!! Vilken kupp att bli av med den människan!
Usch, gör ont i munnen att säga hennes namn.

Att offentligt driva gäck och löje med en normal kvinnas utseende är osmakligt.
Eller som den rappa medicin reportern Anna Bäsén så fint uttryckte det:
"Kunskap är inte hennes starka sida.."
Var kan jag skriva under??
Vem vill se ut som Katrin? Tankarna går till en elak Batman skurk med målad, missbildad mun.. du kan säkert själv räkna ut vem.

Strunt samma! Min önskan här är...
Köp inte hennes kokbok!! Vem vill köpa en kokbok/bantningsbok av en som "inte har kunskap som sin starka sida"?
Läs inte denna kvinnas blogg! Annonsörerna springer för livet.. Gör detsamma. Läs en god bok istället, gå ut i naturen, ät ett äpple..
Köp kort på SATS, som vågat ställa en vanlig kvinna på sin reklambild och inte ett benrangel med taskig självbild och självsvält som livsändamål!

Usch och FY!! Dagens spya avklarad... Nu skall jag träna så jag mår bra, äta en god middag och sen springa ifrån benranglen på upploppet.
Ha en underbar SUND helg fri från falska löften. Följ ditt inre.
Namaste! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar