tisdag 9 november 2010

Ärligt snott!


I helgen i Sverige slogs jag av allt "hallaballo" runt kungen.
Svårt att inte göra det när man känner sig lite "hudlös" och sårbar.
Hur känns sånt där?
Undrade också över huruvida jag är den enda som känner lite sympati med honom, oavsett vad han gjort.. Så såg jag Aviga Marias blogg, gillade texten, budskapet.
Här kommer en "ärligt snodd" skvätt. Mer från mig senare idag!

"Om kungen.
Är det någon som vet hur det känns att bli uthängd? Det ska han ha. För han är kung. För han lever på våra skattepengar.
Jävel va trångt resonemang. Höj taket. Beställ ett vägglyft på nätet. Människor gör misstag. Människor inser. Människor förändras.
Häng ut Sonny, Ronny och Conny också. Tänd upp ansiktet på alla kvinnor de knullat med nästa gång de är och handlar med sin fru på Ica Maxi! Jag vet många många vanliga fredagsmysiga killar som gjort betydligt mycket värre saker än Kungen. En jobbar som psykolog nu. En annan som lärare. Mums"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar