torsdag 31 mars 2011

Min vapendragare!


Jag har min fina familj, mina härliga ungar, min underbara make.
Ett fint nät av olika kontakter, bra på olika saker, fenor i respektive fält och i resp egenskaper.
Jag högaktar dessa människor och är glada att de är en del av min resa, att jag får vara en del av deras!

Dock, jag skulle stå mig HELT slätt utan min vapendragare!
Klart det är så... Kalle har sin Hobbe, Don Quijote har sin Sacho Panza.
Jag är så glad, tacksam och lycklig att vi har varandra! Att man kan vara så "hel" tillsammans med någon annan är fantastiskt!
Glad, ledsen, sur, annorlunda, låg, ordlös... Jag kommer som jag är, går därifrån som jag är men ändå rikare, mera älskad och uppfylld.

Tack för den villkorlösa vänskapen du ger mig!
Tack för att du tar dig tid "att vattna den spröda plantan som är vi" lika ofta som jag!
Tack för att du "läser" mig och ger tillbaka av dig!
Tack för att du valt att inkarnera i denna "udda" tid tillsammans med mig!

Jag skulle leva utan dig... men livet skulle vara sååå mycket tråkigare, fattigare och mera ensamt!
Tack, tack, vackra, fina, goa, mjuka, roliga, underbara! Jag älskar dig!
PUSS


2 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :D

    SvaraRadera