måndag 5 mars 2012

Ett djupt andetag.. KÖR!

Denna veckan börjar det... Imorgon - min nya kurs inom utbildningen.
Återigen, tre kurser att bolla samtidigt och full fart framåt!

På min dator, i detta nu, en tre sidor lång målbilds formulering som skall skickas till min personliga tränare D om två sekunder.  Ytterligare en kurs, ytterligare ett försök.
Japp, jag skall bli försökskanin. Mitt gym skall dra igång en grupp, ett koncept som baserar sig på det bästa ur alla världar. Grupptryck dvs en grupp som förväntar sig att man är med på träningar, föreläsningar etc. En PT och sjukgymnast som peppar och stöttar och naturligtvis, bygger individuella program.   Gymmets alla fördelar, ett tids spann som räcker till och ger plats över, kontroller och mätningar.   Ja, allt man kan tänka sig.

Jag har ansökt om att få bli gymmets testperson. Den som utvärderar denna gruppen och dessa aktiviteter, som får extra uppföljning och så vidare. Det beskedet kommer imorgon!
En spänd förväntan sprider sig inom mig... Jag vill så gärna!
Viktigast av allt är dock att jag har tagit ett beslut inom mig själv- jag skall vara med oavsett.
Detta är ett unikt tillfälle för mig att testa detta till max och dessutom tala om det för alla.
Vända "anti-resurser" till resurser! Vända den negativa tävlingsinstinkten till något positiv.

Ut i universum går dock fortsatt min önskan - jag vill vara testpersonen!
Jag ÄR testpersonen! 
Vill äta körsbäret på kakan nu... Håller du tummen med mig?
Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar