onsdag 17 mars 2010

I natt jag drömde..


I natt drömde jag att vår lilla Selma funnit ett sätt att använda kroppsfett till isoleringsmaterial.
Hon satt på golvet, så liten som hon är nu, med smokke, förlåt, nappen i munnen, planeringskalendern framför sig, bokade in folk och betalade ut tusenlappar.
Fettet sögs ut med något som såg ut som en dammsugare och det gjorde inte ont, blev inga
ärr och alla som kom var leende och nöjda.
Jag frågade henne hur hon kommit på detta och hon bara svarade att det visste väl alla.

För fem kilo fett fick man lika många tusenlappar men det intressanta var att om man kom över 5 kilo, tja, då fick man en Kvikklunch också. Hahhaha..
Kanske ett sätt att återställa fettet såsom man försöker återställa järnet på blodgivningscentralerna?
Jag minns att jag tänkte i drömmen, eller mellan dröm och vaka, vaddå, det vet väl alla?

Har barnen med sig kunskap hit som vi andra glömt? Det är ju ofta frågan i spirituella cirklar.
Vad vet de som vi glömt? När och hur stängs det ner?
Kan vi hjälpa dem att låta bli med det?
Tror jag skall ta och visa Selma dammsugaren igen idag trots att hon är rädd för den - det kanske aktiverar hennes minne så hon kan fixa sin mamma..
Vill du in i kön?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar