lördag 20 mars 2010

Inspirationskväll med L!


Sittandes i min säng, i en främmande stad.. Sängen är märkligt tom för någon som är van att sova med man och barn så jag ersätter den fysiska ensamheten med en stund vid datorn.
Jag borde sova.. Jag skall jobba imorgon bitti men istället är jag taggade till tänderna, inspirerad och full av glädje.
Tusen tack L! Du är en av de stora inspirationskällorna i mitt liv!

Jag är tacksam för den kunskap du sprider omkring dig, de förtroende vi delar, de skratt och idéer som kläcks ur ett kreativt samarbete.
Jag känner mig som en riktigt heldig gris dvs en lyckost när jag går hem från ett möte med dig.
Att få möta dig på vägen, att dela en arbetsuppgift känns som en härligt givande utmaning, något att sätta tänderna i.. Något att bygga för framtiden.

Från att ha känt mig lite "uttorkad" arbetsmässigt, lite förlorad i vägen så flödar källorna igen.
Vi behöver alla varandra, vi behöver alla en spegel. Någon som ser oss, någon som hjälper oss att bringa fram det gottaste i oss själva, någon som får oss att vilja kämpa vidare.
Någon som får oss att skratta..
Tack för ikväll L! Jag ser redan fram emot nästa.. Nu skall jag sova, drömma och forma morgon dagen!
Ha en god helg! Kram och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar