tisdag 28 september 2010

Grymma damer..


Jag önskar att jag kunde säga att gymmet bara handlar om träning. Kanske borde det det...
Men riktigt så är det inte. Man träffar människor, kommer tom i närkontakt med vissa, ser olika beteenden, tänker på kropp, kläder, känsla, musik m.m.

Kära E - du lovade gå hem och läsa min blogg. Jag hoppas du gör det för då kan jag berätta för världen att du är min nya idol! Vill ni andra veta varför? E vet det nämligen redan och varför.
För att hon går på pass och lär sig nya moves - när hon fyller 80 nästa vecka.
För att hon varit in till stan och fixat håret hos kändisfrisören, bara för att hon aldrig gjort något sådant tidigare. Å, hon väntade nästan 8 veckor på tiden.. Bara det!
För att hon har de snyggaste stringtrosor jag någonsin sett, i en sexig guldig färg och hon bär dem som en gudinna. Själv, tja, själv skulle jag aldrig våga.
För att hon ler, pratar med alla, uppmuntrar oss att fortsätta och MINNS vad man sa sist.

Härliga E - måtte solen lysa på dig, måtte du har vinden i ryggen och något gott att dricka..
Tack för dina intressanta tips om hur man "ansar busken"!
Jag tror aldrig jag skrattat så mycket och din öppenhjärtlighet är befriande.
Din vita träningsbag är det snyggaste jag sett, skall leta efter en egen sådan, pronto!
Jag ser redan fram emot nästa gång jag får se dig i aktion.
Öva på ditt "salsaryck" så kör jag mitt så jämför vi nästa gång!

Puss på er alla härliga, galna, egensinniga, fantastiska, unika kvinnor därute!
Sträck på er en centimeter till och ta fram det som är mest "du".
Det är nämligen något att vara stolt över, ser'u... Glöm aldrig det!
HA DET!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt! Vi som gillar möten, att få till ett sådant möte på gymmet av alla ställen. Det är grymt, roligt, inspirerande, coolt! Puss!

    SvaraRadera