torsdag 16 september 2010

Hänvisning saknas!

Riiing, Riing.. "Numret har upphört, hänvisning saknas"!
Numret sedan 1967 har upphört att existera.

Adressen - ingen post kommer längre fram till den..
Bergmansbacken blev till Bälter Hill..

Det "administrativa" livet - får plats på fyra fjuttiga, ej helt in fyllda A4 sidor.
Är det det som kallas "avpolleterad"?

Arbetsinsatsen, kärleken till familjen och det man ev gjorde - mäts i hur många kronor som blev kvar.. Hur många blev de? Räcker det? Duger det?

Fick vänta till långt inpå eftermiddagen för frågan "Hur mår du"...
Men från det håll jag förväntat mig det, var det fortsatt tyst.
Jag har ju fått som jag ville, det är ju det rätta!! Varför kan jag inte bara vara glad då?
Varför alltid så jävla komplicerad?
Ja, tänk, jag är mer än ett ensidigt pussel, jag existerar i allra högsta grad i fler demension.
Irriterande, va? Faktum är att jag låter det vara så..
Godnatt, wherever you are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar