tisdag 10 maj 2011

Bearbetning...


I helgen har vi haft besök, ett sedan länge, länge planerat, efterlängtat besök!
Tack goa, fina C för all din hjälp, för din input och ditt bidrag till oss. Jag ser redan fram emot nästa gång.

Ser man det från utsidan har vi inte "agerat/gjort" så mycket. Vi har mest varit här hemma, samtalat, promenerat, ätit och myst...
Ändå kände jag igår att jag hade massor, massor att bearbeta igår men dagen tillät det inte riktigt.
Det var en fullsmockad Måndag så jag tar igen det idag. Idag är vi eftertänksamma härhemma, lugna, introspektiva och begrundande.

En av de första tankarna är att det är så sjukt mycket som händer hela tiden!!
Tänk att ett sådan här besök är planerat sedan flera månader tillbaka och spelrum bara finns inte!
Så är det för de flesta jag känner. Resor, besök, samtal är planerade sedan länge tillbaka.
Jag drömmer om lite mera spontanitet på det området. Kanske kan jag visualisera det?

Höstens besked börjar ramla in nu och det blir ännu tightare.
Vi börjar bli etablerade, saker faller på plats och kalendern ökar... Hmm.
Nej, nu skall jag marinera vidare och leta efter en fri kväll till lite målartid.
Wish me luck! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar